Sidor

tisdag 19 februari 2013

Casall kärlek

Hello världen, jag är äntligen på bättringsvägen! Har lust att skrika ut i glädje men min röst och hals är inte där...än ;) Febern har just nu sagt Adios, men den var på besök på morgonen. Jag får hoppas på att den är borta för den här gången för gott, men jag vågar inte hoppas än.  Jag tar en dag i sänder, nu hoppas jag bara på att få sova en hel natt utan hostattacker som väcker mig.

Så för att fira det har jag spanat in ett par sjuuuuukt snygga träningsbyxor, eller vad säger ni?

bild lånad av Casall

Casall Compression Tights

Verkar vara snygga byxor som dessutom får en att se snygg ut på gymmet hehe, pris? I don't know, men så fort jag vet så kommer jag att meddela det om ni vill :)

2 kommentarer:

  1. Kolla in stadium.se ? Jag såg nyss på deras tv-reklam att de har 40% rabatt på Casall-produkter på hemsidan. Vet inte om de har byxan men det kanske kan vara värt att kolla in? ch-ch-check it out liksom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet men det är Casall äldre produkter, dessa har inte kommit ut ännu vad jag sett (inte ens på Casalls egna webbshop :s) Tråkigt, hade varit klockrent annars! :)

      Radera

Tack för kommentaren!