Sidor

tisdag 1 juni 2010

Gårdagens idag :)



Så här fin var jag på bio dejten med tjejerna, invigde dessutom mina fina skor som jag fick i present från min baby. Kan meddela att dem är störtsköna! Dock sa min ankel ifrån när jag steg av bussen på väg hem, den var inte fin imorse men det var det värt! Jag kände mig som en kvinna men skorna, har känt mig som en plutt alldeles för länge nu när klackförbudet har gällt. Vi gick och såg SAC 2 och jag kan meddela att det som var bäst med filmen var att jag satt bredvid mina bästa vänner. Det var det, men vi kom underfund med att det fanns ett antal filmer vi alla skulle vilja se inom en snar framtid. Jag vill så gärna se Iron Man 2 (ni vet väl att jag är en action-nörd?), hoppas jag inte blir allt för besviken. Gillade verkligen ettan men det ska vi ta och styra upp! Sen så var vi nyfikna på Prince of Persia, skulle vilja veta hur man ska ställa in sig inför den. Han är ju snygg så det är klart värt pengarna på det sättet men...inget mer utöver det?

Idag följde min håriga bebis med oss till båten, han verkade mycket skeptisk till den. Den guppade ibland och kändes inte alls stabil men tillslut så gick han till den bästa platsen på båten och njöööt :) Så idag beslutade vi oss för att leta efter en bra flytväst till honom :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och slappa, är dödstrött fast jag inte gjort något särskilt idag :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!