Sidor

tisdag 15 juni 2010

Dagarna bara svishar förbi!

Jag har inte hunnit skriva ett endaste nytt inlägg, varför? Jo för att jag har varit så himla trött när jag kommit hem från jobbet. Har varit ledig idag och är även ledig imorgon så jag återhämtar mig ;) Blir lite jobb hemifrån också så att jag inte glömmer mitt egna lilla företag också!

Vad har hänt?
Jag hade det superkul hos E's familj i helgas, det bjöds på otroligt god mat och mycket trevligt sällskap! Vi stannade till ganska sent och prutten fick mycket uppmärksamhet. (Jo han var bjuden till festen också). Kom underfund med att bjuda E's moster nästa gång vi drar till någon utförsäljning då hon älskar mode! Hon gillar svenska designer och hade bra koll på dem olika märkena - så hon ska med nästa gång!

I fredags var jag hos mor min och åt underbart god mat (mammas mat är alltid godast) och firade min syster, hon är äntligen klar med grundskolan! Nu börjar det spännande med gymnasiet och nya vänner. Vi skrattade en massa och njöt av familjens sällskap, självklart var både min älskade och prutten (Chewie) med. Nu har dem åkt till Spanien och är borta ett bra tag! (buhu) Storsyster bor numera i Växjö och kommer inte kunna se på Chile - Honduras matchen med mig imorrn och kusinen jobbar under matchen. Är så ledsen att inte kunna se matchen med min familj men på midsommar då kan jag se den med kusinen iaf!

Nu ska jag fota ett par skor som jag köpt! Hörs snart igen!

3 kommentarer:

  1. gumman, hur blir det med midsommar? var jag å daniel välkomna? :)det är ju inte långt kvar nu.... puss!

    SvaraRadera
  2. Klart ni är välkomna! Vill inte fira midsommar utan er!! Puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!