Sidor

onsdag 16 juni 2010

Vagabond

Ja Vagabond vet vad dom gör ;) När vi åkte till Barkarby Outlet (har jag glömt berätta att jag och kusinen åkt dit?) så gick vi förbi Vagabond och skulle kika om dom har något fint. Jag kan meddela att det var nog ett av det dummaste jag kunnat göra! Dem hade jättemycket fint! Ville ha med mig halva butiken därifrån men kom ut med två par skor (det är ju så billigt!).

Det här är ett av paren som jag köpt, så vad tycker ni?

Vagabond Deline (299:- /ord. 600)






Som ni kanske märker så är dom gjorda för att det ska vara bekvämt, min ankel älskar dom! (Fast inte när jag halkar till ibland hehe) Men Ankeln måste ju ge sig, något fint på fötterna måste jag ju kunna ha på mig! Känns som att gå på moln, bättre än Ecco skor ;) Jag kommer använda dem flitigt kan jag meddela, är helt kär i dem! Nästa par ska jag visa när jag får hem dom, glömde dem på jobbet nämligen *smarto*

Har superglad idag, för Chile vann mot Honduras!

PS! Saknar min familj, man ska uppskatta dem när man kan.....kom hem från soliga Spanien nu!!!! DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!