Sidor

onsdag 3 februari 2010

Vill inte lägga pengar på detta meeeen

Jag måste! Har skaffat mig ett träningskort som ska användas, mina träningsskor är skitiga och överanvända och jag har inga mjukisar att använda mig utav när jag ska till och från träningen. Jag bor rätt nära träningsanläggningen och tar mig därför svettig hem, ska ut med vovven efter träning och sen får man duscha- härligt!

Så detta tråkiga måste man ta sig ut att fixa idag, booring!!

Hur är det med eran shopping lust? Jag har tappat den, iförsej är vi i början av månaden och så men jag är inspirationslös när jag går runt i affärerna. Tror det är vädret, jag ha dem varma kläderna som jag måste ha..nu vill jag börja gå i höga skor utan att ramla på ändan eller landa på en snödriva. Kunna ha klänning i fint material utan att bylsa på en massa tröjor (så att man tillslut inte kan se klänningen)...snö är fint men nu vill jag ha sommar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!