Sidor

tisdag 9 februari 2010

Vilken träningsvärk!

Var ju på Afro igår, som tur var fick jag den inte när jag slängde med kroppen och skutta upp och ner. Det var riktigt kul faktisk, minus att jag hade knutit skorna för tight så att man fick kramp om fötterna ibland..
Men man har träningsvärk...ja...överallt! Jag har ont i magen, ryggmusklerna, låren,armar. Så effektiv träning? Jajamänsann. Kul? Japp, Göra om igen? Absolut! Missade jag flera steg och skratta åt mig själv? Såklart, hehe

Sen kom min baby och hämta mig vid parkeringshuset och så for vi iväg på middag hos våra vänner, det var mysigt och vi satt och prata en massa innan maten vart färdig (jag ville i försig spela Yatzy men gav mig tillslut). En heeelt ok måndag med andra ord :) *helnöjd*

Nä nu ska jag ut med vovven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!