Sidor

måndag 8 februari 2010

Diskberg...

Vet ni? Jag storstädade i lördags, då menar jag storstädade! Det var diska, damma av, dammsuga och skurade golven. Syns det idag? Två dagar senare? NÄ! *irri* Diskmaskinen är proppad med ren disk, jag vägrar plocka ur den eftersom det inte är "min tur" (mååste stå på mig fast jag vill fixa det själv) och då ser köket helt katastrofalt ut!

Jaja...nu ska jag plocka undan allt från bordet så får mister fixa disken....mår dåligt när det är skitigt hemma. Plus att det är snart dags för den måntliga, jag märker att mitt tålamod är lika med noll just nu. Bara jag inte får den när jag dansar Sats Afro idag, har någon kört Sats Afro någon gång? Nåt att varna mig inför? :)

//Gnällkärring ;)

1 kommentar:

  1. tänkte faktiskt fråga dig om du fått din ännu.
    Min borde komma nääärsomheslt. Säkert under passet, som du säger. Let's hope not.

    du och jag får stå enad front mot barfota!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!