Sidor

söndag 21 februari 2010

Söndag; avslutar veckan

Jag har haft mina små systrar hemma hos mig denna helg, även kusinen var här men åkte hem i lördags. Innan hon gick hann vi hyra en film som jag rekomenderar att se och en annan som jag avråder er starkt från att hyra;

Dagens Tips!

Hyrfilm som får två tummar upp är..

Young Victoria

Den handlar om drottning Victoria, mer säger jag inte. Men se den! En underbar kostymfilm med mycket romantik! Den får 4/5 av mig, det var länge sen jag såg en sån romantisk och framförallt bra film!

Den andra då? Jo den hemska filmen heter "I hate Valentines Day" det är som om huvudrollsinnehavaren går på speed eller något. Den är hemsk! Bespara er den tiden med att göra något vettigare...som att titta på taket och fundera vad ni vill med era liv ;) (så dålig var filmen)
den får 5/5 av dålighetsbetyg :)

Annars då? Jo jag har tränat 3 gånger denna vecka :) Tränade afro, dance aerobics och sen aerobics (har fortfarande världens träningsvärk i magen, får inte skratta/nysa gör så in i norden ont!) och nu har mitt knä svullnat upp också- varför undrar ni? Jag undrar också, ont gör det också. Så nu skriver ett vrak på sin blogg ;)

Känns som om nästa vecka är en vecka för mig att börja knyta ihop säcken för många saker, som min lägenhet som ska målas och spacklas på och packa ner alla mina saker därifrån. Voistock (projekt) ska avslutas och sista fakturan ska skickas för vårat tidigare projekt. Och sen då? Ja det är ju det som skrämmer mig, vad händer sen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!