Sidor

onsdag 7 november 2012

Mycket nu

Har jobbat rätt mycket nu så jag har inte riktigt orkat sätta mig vid datorn för att dela med mig av vardagen. Jag har en del att berätta, roliga saker! Men det får komma i helgen, tills dess får ni iaf mobilblogginlägg :) Imorgon ska jag på bio, ska se på Möhippan. Hoppas den är lagom pinsam och mer skratt igenkännande rolig! Nä nu ska jag lägga mig, hör av mig snart igen! Nedan får ni bilder på en annorlunda manikyr och hur jag såg ut efter dagens mördarpass! ( fan vad man är död efter Deadball!)


espresso- gina t och svart nagellack - H&M

Visst ser jag härligt död ut? Jag kände mig rätt härlig, svettig och härlig! hahaha


Normalare bild, efter några klunkar Fitnessguru shake :) 
PS. min nya vattenflaska tittar fram där också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!