Sidor

tisdag 3 april 2012

Fräsch!

Hemkommen efter ett hårt DanceStep-pass! Fräsch man ser ut när man svettats i 1h..glansig och fin ;)

Hej på er! Fick en fin kommentar här på bloggen av Linn som ville veta mer om mig, min träning och kosten. Jag ska skriva ihop lite imorgon om min träning och hur mycket jag mätte när jag satt igång allt. Men jag kan redan nu berätta lite om min kost:

Jag äter det jag vill, när jag vill Men vet vad det innebär för min träning och målet. Japp så enkelt är det! Jag skurit ner på Coca-cola drickandet och dricker numera Zero med lime ;) Bakar inte alls och försöker hålla mig till onyttigheterna (chips, cola burk och godsaker) till helgen.

Annars då? Har träningsvärk from hell, gissa om jag kände varje steg jag tog idag?? Man får tydligen träningsvärk i magen av att jogga, det var faktisk helt nytt för mig :D Sen har jag kollat runt lite efter nya träningskläder men hittar inte så mycket kul! Tips mottages!

Idag när jag tänkte belöna mig med en lång varm dusch efter danceStep och kramp i vaderna så tog varm vattnet slut, precis när jag kommit halvvägs med rakningen på ena benet!! Man kan ju inte raka benen med gåshud så jag fick ge upp tanken på att slutföra det. Så nu går jag runt med ett halvt orakat ben, hahaha!

Imorgon är jag ledig, det är inget pass på förmiddagen som jag ska gå på så det betyder SOVMORGON! Hoppas jag får sova ut, har vaknat dom senaste dagarna med stresskänsla. Som om jag försovit mig, inte så bra :S

Nä nu går mina ögon i kors, vi hörs imorgon igen! Då ska jag berätta mer om One Meal som jag testade idag, det var ett ganska bra test eftersom jag Vet hur det brukar gå när jag tränar DanceStep när jag jobbat!

Nattis vänner!

1 kommentar:

  1. Fullkomligt ÄLSKAR träningsglädjen på denna bild! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!