Sidor

måndag 19 mars 2012

Trött!!

Efter träningen var jag pigg och glad, nu ser jag ut som hejkomochhjälpmig! ;)

När man är ledig en helg så hinner man inte med så mycket, känns som om jag borde ha hunnit med mer! I fredags så tränade jag (yay), sen träffade jag min kära mor (yay!) sen åkte jag och E hem till Bea och åt middag. I lördags städade jag hemma sen åkte jag hem till kusinen, vi drack några drinkar innan vi tog oss till Ljungberg. Mitt nya favorit hak! Efter stängning gick vi till Debaser Slussen, när det var dags att ta sig hem kom E och hämta mig vid tåget. <3 På söndag var det en mycket trött och sliten Pepita som tog sig till Nina och hälsa på barnen och henne såklart :) Det var jättemysigt! Fick en av dom godaste brownie:sar jag Någonsin smakat! Hela besöket avslutades med två jätte mysiga tröttkramar från pojkarna <3

Idag känner jag verkligen hur kroppen hamnat ur fas tack vare utgången. Kommer somna närsomhelst, därför det är så roligt skrivet allt. Inte.

Nä nu ska jag kura ihop mig i soffan och vänta på att John Blund kommer på besök. För OMG vad jag är trött!!!!

Nattis!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAAAAAAA!!! Jag var verkligen trött, LJUNGBERG!! HAHAHAHAH *hysterisk skrattanfall*

      Radera

Tack för kommentaren!