Sidor

tisdag 14 februari 2012

I-landsproblem

Vilken ångest jag får när jag står framför spegeln och ska fixa iordning håret, ser hellre ut som ett skatbo i håret än att behöva fixa det framför någon spegel! Varför? Jo för jag har världens utväxt och som ekonomin ser ut just nu så kommer det inte kunna åtgärdas på ett tag...uuuuääähh Nästan så att jag köper svart färg och går tillbaka till att bli mörkhårig igen för detta är verkligen Inte.OK.

Kan inte någon bara slänga en vinstlott på mig? Kräver inga 25.000 i månaden i 25 år utan 1,5 tusen duger gott och väl...okey för att inte vara girig så räcker det med 850:- så att jag kan färga utväxten åtminstone!

Okey, nu är min gnällfest över och nu ska jag vara glad över att jag fick komplimang av instruktören att jag var grym idag. Att min sambo lagar god mat åt mig nu och att vi ska se Bridget Jones ikväll (hihi). Imorgon ser jag fram emot att få sitta på cykeln och hitta rätt sittställning så att min cuchi och trunk inte lider alltför mycket ;) Börjar nämligen sent imorgon, så frukost och lunch hemma sen jobb och på torsdag ska jag fira E som fyller hela 34år! Sen är det bara 1år kvar till the big 3.5.!

Har bestämt mig för att inte shoppa (okey åtminstone väääldigt liiiite) kläder åt mig tills jag känner mig mer bekväm i kroppen men fen vad svårt! Jag har hittat en massa som jag vill ha!

Ska jag visa?

Dagens!
nylackade naglar hence the claws!
 blus- Monki, kjol- Lindex (sammet), strumpbyxor- Åhlens

Why Not?


Nylackade med "Why Not"- från H&M. Så clean hahaha

Nä nu kurrar magen, måste verkligen få i mig mat innan monstret kommer fram....

Happys Valentines day på er! <3

1 kommentar:

  1. Ja visa! :)

    Vi kan ha ett gemensamt köpförbud. Jag vill inte heller shoppa förrän jag blivit mer bekväm i mig men jag håller med dig, det är verkligen galet svårt!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!