Sidor

tisdag 11 oktober 2011

Ingen träning :(

Blir ingen träning för mig idag, ger mig ångest som bara den eftersom jag är så rädd att jag kommer slarva med träningen om jag skippar en träning som jag tänkt gå på... dumt jag vet.

Anledningen? E kom inte upp förrän kl 16 idag (suck!) och idag ska vi hämta hem vår lilla köttbulle! (yay!) så träningen skippas idag. Lätt värt att hämta hem min lilla skrutt men känns jobbigt att vi inte kommit iväg tidigare, well well.

(Går)Dagens
Klänning- MQ/ bälte- H&M/ strumpbyxor- H&M (reafynd!) till detta hade jag min MQ kofta och mina beiga vagabond kängor.

Igår var det ganska mycket att göra, fick höra ganska många tråkiga nyheter igår tyvärr och det var nog ingen bra dag för många :( Min kollega ligger inlagd på sjukhus, jag hoppas verkligen hon kryar på sig och att det lönar sig med den kuren sjukhuset tror kommer hjälpa henne. Min vän Dockan tog ett stort (men jobbigt) beslut igår och jag är så stolt över att hon vågade. Man vet själv att man är rätt feg när det kommer till sig själv med att hävda sig och att stå på sig. Man måste bli bättre på att prioritera sig själv ibland och hon visade vad hon går för genom det beslutet- go you!! Tyvärr fick hon även mycket tråkiga nyheter på kvällen, jag önskar att jag kunde ge henne styrka att klara av prövningarna som hon går igenom. <3

Nu ska vi åka och hämta min lilla tjej, vi hörs snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!