Sidor

tisdag 22 september 2009

Jag vann!

Nu ska ni få höra, jag vann faktiskt något! Jag!
Jag har nämligen vunnit ett presentkort på Lindex, där jag får köpa ett set från "The In Between Collection". Ser fram emot att få köpa hem mig mitt set :)

Dagens


Ni får en suddig dagens, då jag hade ganska bråttom till dockan. E skjutsa mig till kista centrum där jag mötte upp henne, sen satte vi igång shoppandet. Hade jätte kul och det är så kul att se hur kläder kan framhäva en mer...

Imorgon ska jag kika på en tröja som jag blev sugen på Gina och så hittade jag en chiffong blus på H&M Divided som var riktigt fin på. Men sen ska jag spara några hundralappar till på torsdag!

Vi avslutade shoppingturen med thai-take away och lite snack vid matbordet med E.

Hur var er dag?

1 kommentar:

  1. Oj vad skoj...grattis! Själv känns det som jag aldrig vinner något...och när jag väl gör det brukar jag alltid ge bort det...ehum...lustikurre där...men visst var det underkläder du vann?

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!