Sidor

torsdag 16 juli 2009

Min semester

Så nu börjar min kropp vänja sig vid semestern och jag börjar nu slappna av- äntligen! ( vi hittade en 120cm madrass som vi båda kan sova på, så jag sover sött numera)
Vi har åkt till kalkbrottet de senaste dagarna och njutit av sol och bad- både vi och embla! Ni ska få se video på henne när hon simmar för fullt, första sommaren hon vågar sig ut och bad med oss.
Så här springer jag runt när vi ska åka och bada:

härligt med stora lösa linnen, korta svala shorts och mina bruna sandaler från h&m

Igår gick vi och åt på hamnplan5, en mycket god middag med bra sällskap, A & B och embla och lille bebben. Min älskling bjöd mig på middagen- en fiskgryta med vitlöksbröd och en..eller två stora goda öl till det. - Rekommenderar!

När vi gick till hamnplan såg jag denna vackra byggnad, tydligen ett apotek. Det var som att rusa bak i tiden och njuta av arkitekturen från den tiden.

Vad var våra middags outfits då?

E's outfit:snygga herr kläder!

skjorta-acne, grönt linne- carlings, jeans- whyred, skor- converse och väska- björn borg
Tycker han såg mycket fin ut mitt lilla troll :) Älskar skjortan!

Själv lockade jag håret lite, zebra klänning- gina tricot (missfärgad), sandaler-h&m, väska- dkny

När vi gick ifrån fick vi uppleva en helt otrolig syn, som tur kunde jag ta kort på den. Men tro mig- denna bild är inte ens i närheten av hur vackert det var.

Missarna börjar äntligen komma ut ur deras gömställe och njuter av solen, både framför fönster och ute i altanen med oss. Här är min älskade hampus har blivit rakad då han hade för många tovor- men han är mycket gladare nu än med den lurviga pälsen. Som om han säger: "friheeet, svalt och skööönt"

Dagens Shopping:Pilgrim

detta kap gjorde jag idag, armband och örhängen från pilgrim: 150 kronoooor!
Vet att det är nitar och läderarmband som gäller men jag vill bryta lite med bling!

Sara-Har inte riktigt hunnit kolla Visbys butiker, bara gått förbi men jag hoppas på att hitta något förrutom mitt fynd som jag gjorde idag! *stolt* :)

Lellie har äntligen kommit till gotland- så nu blire fest!
nää nu bli det godnatt!

1 kommentar:

  1. Gabsi,
    Du borde åka på semester oftare, för du ser så lycklig ut på bilderna! Jag saknar ditt glada leende! Hoppas verkligen att du får det härligt på Gotland och till hösten hoppasa jag på att träffa dig igen.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!