Sidor

tisdag 7 maj 2013

Måndag

Jag har haft en riktigt skön och lugn måndag. Solen besökte Stockholm, så jag satt på balkongen och läste bok. Åt en god fruktsallad till mellanmål, ska visa er den senare! Jag glömde och dricka ordentligt så jag fick en huvudvärk som heter duga efter Streetdance! Tyvärr så påverkade det min upplevelse på avslutningsmiddagen som vi hade idag. Jag ska nämligen byta jobb och har tre dagar kvar innan jag börjar på nytt. Berättar mer framöver! ;) Så huvudvärken är kvar, jag hoppas att det bara är tillfälligt! För på onsdag ska jag få fira min allra bästa och äldsta (alltså i hur länge vi varit vänner inte ålder) vän som fyller 30år. Hon är tyvärr först ut av oss bästisar, men hon ser ut att vara yngst! Det blir middag och kanske någon drink eller två :) Bilder kommer i veckan hehehe! Imorgon ska jag övningköra igen! Tjoohooo!! Så nu ska jag läsa lite i teoriboken innan John blund knackar på, nattis!









1 kommentar:

Tack för kommentaren!