Sidor

måndag 20 maj 2013

Lite smått och gott

Hejje!
Ett tag sedan jag skrev tyvärr men mycket har hänt! Nu har Hampus äntligen kommit hem och verkar faktisk helt återhämtad, han får medicin och lite olika droppar för ögon och nos. Phu!

En har varit på nya jobbet i ca 4 dagar och jag har börjat få en någorlunda bra struktur på vad som måste göras. Jag har iaf riktigt roligt och fullt upp! Jag har varvat ner genom att ta mig till träningen och det kan jag säga är en räddare i nöden. Inte för att jag haft så himla mycket men ni vet kanske det där "duktiga flickan"-syndromet? Man blir stressad och besviken på sig själv för att man inte har koll på Allt från dag ett. Så då har jag kört träning istället, det har iaf tagit ner mig på jorden när tankarna gjort uppror.

Så förra veckan körde jag;
Mån: absolution + danceAerobics
Tis: vila (skulle ha kört med PT men hon var inte riktigt kry ännu)
Onsdag: Sh'bam
Tors: Sh'bam
Fre: vila
Lör: Vila
Sön: Sh'bam

Så mycket kondition, ska börja med vikter igen! 4/7 dagar är inte helt fel men jag ska lägga till ett pass vikter minst en gång i veckan.

Denna vecka är det mycket, inlämningar och konferenser, övningskörningslektioner och möten krockar med träning. Dessutom åker jag på min efterlängtade TJEJWEEKEND TILL LONDON!!! Yeaaaaahhhh baby yeeeeaaaaahhh! *austin powers dialekt*

Men jag ska köra följande:

Mån: övningskörning krockade med pass, trötthet krockade med gymmet
Tis: PT!!! (kanske sh'bam)
Ons: Sh'Bam
Tors: Bodycombat!
Fre: Vila -> flyger till London! yeeeaaahh ba... okej jag slutar.
Lör & Sön: Vila

LYCKA! Jag körde fullt ös medvetslös...

Det var Dagens träninsgoutfit, jacka- Nike, byxa- Nike, sport bh- h&m, Topp- H&M


I söndags körde ju jag Sh'bam, hade lite negativa känslor i magen innan jag körde passet. Efter passet så sken jag upp, jag fick mer ork och jag var gladare. Kom hem och duschade mina vovvar (och det är inte Lite jobb!), duschade mig själv sen åkte vi till Kista för att äta middag. Vi gick förbi Indiska och handlade hem två utemattor som vi båda blev mycket förtjusta i samt tre lyktor.

Utemattor till balkong- Indiska


199:- kronor styck och det är dom lätt värda! Sköna mattor att gå på också, ska köpa en eller två till. Lyktorna får ni se en annan dag, när jag köpt blommor och har tända ljus i lyktorna :)

Innan jag drog iväg på träning så gjorde jag proteinpannkakor som Tasty Health hade lagt upp på bloggen men jag ändrade lite eftersom jag inte hade kesella hemma och var mer sugen på en jordnötssås över men recept kommer senare, om ni vill ha det?

Choklad proteinpannkakor - 


kom på att jag skulle fota innan jag åt upp allt, så ni får liksom se vad som fanns kvar på tallriken :)
 Med jordnötssås, vaniljsås och ringlade jag chokladsås över med lite skivad banan. MUMMA!!! (obs ingen socker förutom det som naturligt finns i bananen)

Ja innan jag avslutar för idag kan jag bara berätta att det gick KANONBRA PÅ KÖRLEKTIONEN IDAG!! Weeeehoooo! Fan vad bra det känns! Som om jag vunnit på lotto typ!! Fick höra kommentarer som :"snyggt!", "bra hanterat! Det var ju t.o.m överkurs men det klarade du galant!"

Det ska jag bära med mig resten av veckan, nattis <3 br="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!