Sidor

söndag 12 maj 2013

Lördagen

Jag har haft lite jobbiga och intensiva dagar sedan i torsdags, det börja med att sambon bröt foten. Lagom till att jag påbörjar ett nytt jobb, sen så blir min lilla perser kisse sjuk. Så i fredags kl 17 satt jag i Albano Djursjukhus väntrum i 2h innan vi fick hjälp. Jag åkte taxi med en kisse som hade 39.9 grader feber, när vi fick hjälp så hade han 41,2. Inlagd över helgen så visste jag inte riktigt hur jag skulle göra under lördagen eftersom jag var bjuden på en 30års fest. Sambo hade bruten fot, hundar kunde inte rastas om jag inte var hemma, visste inte hur missen mådde (veterinären skulle ringa under lördagen) så jag visste inte riktigt hur allt skulle lösa sig. Men sambons far fixade en inhägnad till vovvarna som sambo kunde släppa ut hundarna på, veterinären ringde vid 16.00 och sa att Hampus var på bättringsvägen men hon ville att han skulle vara kvar en dag till.

Så jag drog till träningen i lördags, körde streetdance sen körde vi vikter i 30min. Jag var riktigt trött och hungrig när vi var klara :)


Förstora jeansshorts

Dagens träningsoutfit!





jag vart heeelt slut efter streetdance, svettet bara rann!!

min übergoda frukost! Fibergröt med björnbär, banan och jordgubbar

på väg till 30års festen, jag kom iväg! Vid 19 var jag framme, bara 2h sen :)

låg efter med vinet, gjorde en god drink istället....fast idag ser den ut som träsk

på väg hem från en trevlig/rolig fest :) Kusinen och jag

Jag och Dockan, jag sa att hon inte behövde huka sig Så mycket men jaja. För en gångs skull så ser jag lång ut hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!