Sidor

onsdag 9 januari 2013

SAFE

Hemma efter första dagen i min utbildning ( japp,jag kom in!!) och vet ni vad? Give me some more! Läraren är så pedagogisk och bra, eleverna öppna och glada och jag kände mig välkommen. Jag har fått en toppenstart! Fick också veta att vi ska få köra crosstraining på fredag med läraren ( han kör dom klasserna på sats) och jag ser fram emot det som bara det! Bring it on! ;) Det enda som jag känner mig newbie på är alla måltider jag ska hinna få i mig, har ändrat om helt och prioriterar kosten lika mkt som träningen. Nu fram till 24 feb ska det fan synas! Så ikväll ska jag packa ihop alla möjliga måltider för imorgon, tänker inte springa runt i panik. Packar också ner träningskläderna, behöver rensa skallen imorgon tror jag :)

Har iaf förberett en supergod Proteindrink/ smoothie till ikväll.

Proteindrink / Protein Smoothie

1,5 msk kesella
3dl vatten
Lite frysta bär ( jag tog hallon å jordgubbar)
2 skopor Sloow Protein från Fairing ( Vanilla ice cream)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!