Sidor

onsdag 16 januari 2013

Jag lever!

Hello! Jag ville bara skriva och meddela att jag lever och mår alldeles utmärkt! Skolan upptar all min tid och när jag får lite tid över så blir det träning och plugg! Idag är sista dagen i teoridelen och nästa fredag blir det tenta dagen. Håll tummarna, har svårt att ta in alla namn på musklerna! Jag har haft en otroligt kul och lärorik tid under teoridelen och fått umgås med helt underbara människor!

Så hur har träningen gått? Jag gick som jag hade tänkt v.1, v2 så gick jag på danceAerobics+ gym 1h = mån, tisdag = Sh'Bam & Grit Strength ( jag dog lite då, Blä!!) onsdag= vila, torsdag= box, fredag - mån= vila ( började känna av en förkylning så jag riskerade inget och lyssnade på kroppen) vaknade rätt frisk igår och körde streetdance.

V3
Mån- vila
Tis- streetdance
Ons- bodycombat
Tors- gymmet/ Sh'Bam
Fre- vila
Lördag - gymmet
Söndag- gymmet

Så ser mina planer för träningen iaf, sen ska jag jobba & plugga mellan detta :)

Ikväll ska ni få recept på goda och bra för kroppen ( i lagom dos såklart) chokladbollar :)



1 kommentar:

  1. jag gick safe teoridel och förb.gruppträning i november. det är sjuuukt mycket plugg man ska hinna med! Men det är superhärliga människor man lär känna och man lär sig otroligt mkt :D vem hade du som lärare? :D (kan säga att jag inte tränade nånting den veckan, förutom att cykla dit och hem, för det var så mycket plugg!så du e ju sjukt duktig som har tränat också! :D)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!