Sidor

torsdag 3 januari 2013

Nike Blast 2013

bild lånad av The Nike blast 2013

Anmäld och klar för en helg fylld av rolig träning! WEEEHOOOO!!! :) Är det någon därute som ska med?

Schema:

Saturday
1. 09:30- 10:15 - HALL 1 - Videography
9. 10:30- 11:15 - HALL 3 - Street Fight
13. 11:45- 12:30 - HALL 1 - Break the Ice
26. 13:45- 14:30 - HALL 2 - Strip BED
36. 14:45- 15:30 - HALL 6 (Lecture) - Strong is the new skinny 101
43. 17:00- 17:45 - HALL 1 - SH`JAM 

Sunday
49. 08:30- 09:15 - HALL 1 - Zumba® Fitness
61. 10:30- 11:15 - HALL 1 - NIKE Free STYLE
75. 12:45- 13:30 - HALL 3 - Contemporary Fusion
84. 13:45- 14:30 - HALL 6 (Lecture) - Rethorics and Bodylanguage
85. 15:00- 15:45 - HALL 1 - Smack IT

Jag borde ha haft ett nyårslöfte om uppdateringen på bloggen för det har verkligen varit en torka!

Så för att kompensera kan jag väl berätta om mitt nyårslöfte?
Våga tro på mig själv mer genom att låta mig gå på utbildningar och events. Så nu har jag bokat Nike Blast och så ska jag banne mig ta körkortet innan sommaren OCH vet ni vad?!


.......

Jag har anmält mig till Safe!!!! Så nu kommer instruktördrömmen kanske att bli av? Vi får se hur det känns efter avslutad kurs. Men jag hoppas på lika bra som jag känner inför utbildningen.
Om jag har tur så kan jag sätta igång redan nu på onsdag med Grundläggande teori som är i 7 dagar, sen i mars ska jag gå på  Förberedande gruppträning följd av gruppträningsutbildning i två helger. Så om det går väl så är jag klart till den 24:e Mars och då ska jag sätta igång och köra upp efter förhoppningsvis en semester utomlands (belöning efter hårt arbete?).

Så träningssuget har inte gått över ännu utan är lika stark i drift som innan, jag älskar träning och speciellt hur jag mår efter. Jag är friskare, starkare och lyckligare tack vare det så varför skulle jag sluta? Så länge man hittar något som motiverar en och inte tråkar ut en så är det kanon!

Denna vecka har det inte blivit av med träning ännu, jobb och nyår var inte en så bra kombo Men jag ska köra denna veckan :)

v.1
Mån: jobb och nyår
Tis: -----> need i say more?
Onsdag: Jobb
Tors: Jobb
Fre: Zumba /Box
Lör: Bodycombat
Sön: Sh'bam + styrkepass i gymmet :)

v.2
Mån: DanceAerobics (hinner jag så blir det ABSolution i 30min innan)
Tis: Sh'bam + deadball
ons: utbildning/jobb?
tors: sh'bam/utbildning och då blir det gymmet
fre: Zumba /utbildning och då blir det annat pass
lör & Sön: utbildning

Hur träningen blir får jag veta på måndag då är alla på Safe tillbaka och då får jag veta om jag kan gå teorin eller om den skjuts fram.

Nä nu ska jag ut med vovvar, god natt på er och kämpa på. Om jag kan så kan du också ;)

1 kommentar:

  1. GO YOU!!! :) Bästa nyårslöftet tycker jag! Jag tror på dig och vet att du kommer lyckas. Du får bara inte glömma det på vägen, att det kan komma gupp, men de kommer du ta dig över! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!