Sidor

onsdag 20 juni 2012

Torre Torre Torrevieja!!

Oh yes, jag åker till Spanien på söndag! Fy fan vad härligt det känns, att mina skattepengar får gå till att vårda mig själv istället för att supa bort/ äta bort dom! Jag hoppas på en massa D-vitamin och kärleksboost då jag åker med mor och familj. Dom stannar kvar där i 3 vk medan jag kommer hem på fredagen därpå, typ på natten. Kommer dit 10.00 på söndag och åker 21 på fredag - direkt flyg! Oh yes!

Har varit lite deppig över semesterledigheten men nu känns det riktigt bra igen!

Så hur har träningen gått då?

Mån: BodyPump + DanceAerobics
Tis: Lite light danceAerobics + TRX PT Duo pass (döda mig!)
Ons: Cykel? Får se hur jag mår när jag vaknar hehe  Update: Ingen träning, sömnbrist :(
Tors: Zumba (?) Update: Det blev 1h Tabata pass med PT:n Malin (love her!)
Fre- Ledigt såklaaart!
Lör: Jogga?
Sön: Vila! (flyga till Spanien)

Har liiiite ångest över att jag inte kommer kunna träna i Spanien men jag ska försöka simma lite i poolen utanför villan på morgonen. Det ska väl kunna gå! ;)

Ego girl ;)

I min rese outfit, glad efter ett BodyPump pass och på väg till Hedemora!

Hittade mina gamla Vasuma brillor, nykär i dom!

Skulle spana efter en baddräkt till syrran, kom därifrån med två nya trosor och bh...


Vad har gjorts medan jag varit borta från bloggen?

Jag har ställt ut mina vovvar i Avesta, har firat plastpappas föräldrars Diamant bröllopsdag i Hedemora och jobbat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!