Sidor

fredag 15 juni 2012

Grynigt men nytt(igt)!

Jag är så deppig just nu alltså, det blir ingen resa till Kroatien eftersom E verkligen inte vill. Jag är så besviken på ...honom :(

Well, det jag tänkte var att visa två bilder som är väldigt gryniga, ett på ett nytt plagg som flyttat in i garderoben och ett på god mellanmål med nyttigheter :)

Lindex- Shorts
Tog hem dessa snyggingar, är så nöjd! Tänk om man fick möjlighet att använda dom också? Bara kyla ute jue brrr....*depp*


Mellanmålstips!
Jag blandade ca 150g laktosfri kvarg (0,3% fett) med 1/4 skopa One Whey Vanilj med skogsbär och lite vatten till en smet. Det var riktigt riktigt gott!! Slängde in lite jordgubbar också, mumma! Värsta efterrätten! Efter träningen tog jag en matsked jordnötssmör, lycka alltså!

Har varit sjuk i 3 dagar, inte så kul! Men jag har iaf hunnit med

DanceAerobics
Zumba

och imorgon BodyPump! YAY!

Ska försöka jogga på lördag, tror jag behöver rensa ut känslorna i kroppen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!