Sidor

måndag 4 juni 2012

dagens outfit

Idag har jag lökat omkring i ett skitigt linne, übersköna gina bh:n och ett par gamla shorts (som måste hållas upp med hjälp av en gumminsnodd haha). Jag har varit så seg idag (ps,,,bakis) och inte gjort många knop förutom att jag ätit,ätit,sunkat och sovit på sängen och soffan. Hunnit se John Carter (riktigt bra faktisk!) och Sherlock Holmes 2 (igen) och två avsnitt av Modern Family.

Jag duschade inte förrän kl 18 idag, sunk delux haha

Igår var jag på konsert med kusinen, det var utomhus för att se Deadmau5. Vi hade regnponchon och gummistövlar men för att stå ut med regnet och blåsten (för fan vad det blåste!) så drack vi 2 vinflaskor (ehm, vi var törstiga?) och det har orsakat en smärre baksmälla. Ingen huvudvärk men en konstant hunger och trötthet. Det blev en tidigt kväll och mitt <3 kom och mötte mig med hundarna vid pendeln. Nu är han ute och joggar med lilltjejen, hurtbullen.

Jag har haft en grym helg med mycket skoj, tjejkväll på fredagen och konsert på lördagen. Idag var heeelt underbar, att inte göra mycket kan ibland vara det bästa för en :)

Träningen?

Denna vecka körde jag bara tre gånger:
Onsdag: Crosstraining
Tors: Zumba, senare på kvällen joggade.

Denna vecka ska jag försöka köra stenhårt, nu ska jag låta bli alkoholen för ett tag. Kanske nån öl till mat om jag verkligen känner mig sugen men jag vill nog försöka låta bli. Ska ge 200% resten av månaden så får vi se vad det ger för resultat.

Mån; Bodypump + danceStep
tis: DanceAerobics + core
ons: cykel + core (kanske låter bli core, måste vila magmusklerna lite?)
Tors: Zumba
Fre: Bodypump
Lör el sön: Jogga

Pepp! Ny vecka, nya utmaningar!

1 kommentar:

  1. Du inser att du kommaer träna varje dag? Maniac, she's a maniac! ;)
    Nejdå, det är bara min avundsjuka som talar. Go Gaby go!

    Låter iaf som om du hade världens supermyssöndag. Själv tänkte jag kolla in filmer på datorn, men den ba "intsicksfil saknas" och så försökte jag fixa det halva kvällen (utan att lyckas) så jag gav upp till slut.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!