Sidor

tisdag 5 juli 2011

Say hello to- Mitt nya läppstift!

Make up store- Blush läppstift

Min nya kärlek! 

Idag har jag hunnit med att ta min lilla Hampus till veterinären, träffat Pellie i centrum och shoppat nytt läppstift. Sen träffade vi på Dockan på O Learys och åt AW och skrattade högt åt en påhittad bäver (mycket internt) jag får visa en bild på den sen :D Sen kom vår fjärde musketör; Nasse till oss och då fortsatte garvet och vulgära samtalsämnena eskalerade (har nog nåt med mig och Nasse kombinationen, det går liksom inte att låta bli) och för första gången på mycket länge så blev jag generad :p Nu ska jag hälla upp ett glas rött och njuta av att få slappa hemma! Är galet mätt fortfarande, men det smakade gott allt och väl värt att besöka O'Learys för en AW igen :)

Imorgon blir det färgning utav bryn, dom ska bli bruna! Har ju svarta bryn ni inte så himla snyggt om du frågar mig :)

Jag- imorse :) snyggiiing! hahaha

1 kommentar:

Tack för kommentaren!