Sidor

måndag 4 juli 2011

Gårdagens 3 Juli 2011

Nu får ni se vad jag bar igår, står och fixar middagen (japp sent som vanligt) för oss. E är och tränar och jag kom ganska nyligen hem, har dock en överraskning till E. Eftersom jag har jobbat hela helgen så tar jag helg idag (ledig tis-ons), passade på att gå förbi systemet och köpte hem god brie och spansk kryddig korv. För ikväll blir det The lovely bones!'

3 Juli
 Ni får ursäkta kvalitén, tog den på toan på jobbet hehehe :)
 klänning- lindex (oldie), cardigan- Gina T (oldie), halsband- Indiska (ny!)

Hade ett linne under så att kunderna inte skulle tro att dom hamnat på någon bordell (ehm,,,vad säger det om min klänning egentligen? att jag klär mig som en hoe (japp lättare att skriva det på engelska av ngn anledning) i vanliga fall? men det gör jag ju inte! Så vi stryker ordet) butik med urringning? ;)

Dagens får ni se lite senare, invigde mina nya leggings iaf. Bekvämt och bra ;)

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!