Sidor

måndag 11 juli 2011

Biolage shopping!

Bild säger mer än ord så jag skriver någon rad under varje bild så är det bästa blogginlägget?

hej allesammans! Jag har shoppat lite till mitt hår....

 fick den här i samband med klippningen, det är ju en perfekt strandväska! (så nöjd!)

Nu ska vi se vad den innehåller....

 behöver en schampo och balsam som återfuktar mitt frissiga hår :)

 sen köpte jag ett serum från GK hair somär ett "Hair taming system serum". Det luktar som nybakad vaniljbulle och funkade perfekt på mitt hår.

Jag är kär i min frisör, nu hoppas jag att schampo och balsam:et gör sitt och återfuktar mitt hår som det bör :D

Vet ni vad jag gjorde på min to-do list inför semester på Gotland? Tvättade kläder..... ska packa ihop kläder och skriva en lista för jag kommer inte hinna med så mkt på onsdag...

1 kommentar:

  1. varför kommer du inte att hinna på onsdag hehe...?

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!