Sidor

fredag 20 augusti 2010

Wishlist och lite till...

Wishlist 200810

Gina Tricot- ryggsäck och blusen, Monki - Klänningen, H&M shop online- skor, strumpbyxor och tröja.

Klänningen och blusen har jag inte köpt ännu, mest för att jag är så osäker. Tror jag måste börja tänka på höstskor och en höstjacka. Brr! Tråkigt att det blir kallare, men kul att kläderna blir roligare att bära. Under sommaren har man bara på sig det första bästa, har även iförskaffat mig en till fake pälsjacka fast denna gång är det en brun, hm...kanske matchar min Chewie för mkt?

2 kommentarer:

  1. Hej vart har du hittat din fake-pälsjacka någonstans?? letar som en galning efter en brun :)
    Mvh jannike

    SvaraRadera
  2. Hej Jannike! Jag köpte min utav min kusin som hade köpt den förra året, tyvärr för henne (och hurra för mig) så var den för stor för henne. Så jag ska ta över den snyggingen :)

    Lycka till med jakten!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!