Sidor

fredag 6 augusti 2010

Drömmar

Alltså jag vågar fan inte se Inception, den kommer säker få mig att tänka för mycket på drömmar. Tyvärr är jag en så kallad för "känslomänniska" eller vad andra med mycket ont sinne kallar för "drama queen" höhö, men jag påverkas mycket av mina känslor. Drömmar som är sci-fi kan jag uppskatta eftersom jag VET att det inte är verkligt, det är liksom som att se en coolt rulle fast i huvudet. Men när en dröm innehåller karaktärer som har/finns i mitt liv så börjar drömmer påverka mig så pass att jag vaknar och ligger kvar och känner efterdyningarna av mina känslor som jag haft i drömmen. Drömmer dom också så om mig? Betyder det här något? Borde man höra av sig? Varför drömde jag om just den personen? - Men det är å andra sidan mycket typiskt för en tjej att ÖVERanalysera men ändå, avskyr när jag drömmer sånt här för då påverkas jag resten av dagen. Önskar att jag hade mycket att göra idag för då kanske jag skulle slippa tänka på det?

Lite sånt man ibland måste skriva av sig....

1 kommentar:

  1. Vem drömde du om? Har du sett Inception än? Jag vill verkligen se den iaf :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!