Sidor

måndag 30 augusti 2010

Åh vad jag ångrar mig!

Var inne i stan med syster min idag, tror ni inte att vi stöter på ett flertal saker som jag hade velat ha hemma? Men jag hade knappt ätit något, sovit ca 4h och var allmänt icke shoppingsugen (hur nu det går till?) Så jag köpte inte hem tre saker som jag nu ångrar, en var en blus/topp från Monki , åh vad jag är dum! Ett armband från H&M (var skeptisk eftersom den kostade 99;- men den var ju klockren!) och en klänning från Zara ( vill egentligen inte stödja ett företag som Zara men vad fan, den var ju så himla snygg!!!) Men så lägger man ihop allt man vill ha och upptäcker att man kanske måste tänka på ekonomin? NÄÄÄ!! hahaha toppen från Monki kostar 300:- Armbandet 99;- och klänningen 279:-...okey jag kan klara mig utan armbandet men faaaasiken också! Kommer gå runt och tänka på dom sakerna nu, aja bara att önska sig det :)

Men jag kom inte hem tomhänt! Jag köpte Nödvändiga saker faktisk (ser du mamma, jag köper inte bara festkläder ;) ) som eeeh.... ett brunt bälte från Gina Tricot och ett par ljusa leggings med fake skinndetaljer. Sen så köpte jag två bastoppar från H&M för ynka 49,50 :- styck, himla fina toppar som är lite längre i modellen.


Toppar- H&M 49,50:- / Leggings - H&M Trend 199:-


Kanske en bättre bild på leggingsen?


Hm, inte så smickrande bild på mig dock, ähh jag är fin ändå ;)

och detta hade jag på mig i torsdag :)

Dagens

leggings- MQ, tröja- Gina Tricot, Glasögon - Prada

Så där ja, nu så ska jag mysa ihop mig i soffan med vovven :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!