Sidor

måndag 28 oktober 2013

Önskelista

Jag har lovat att skriva ihop en önskelista till mina vänner, tycker detta är så svårt! Men det är roligt att bortskämd ;)

Okey, vad önskar jag mig? 

Grillpanna!
Jag älskar kött, mmmm...

Indiska
Thé-koppar från Indiska
Wera, Indigo, djungle, vintage, Shila - mixa mellan alla. Jag gillar att duka upp med olika koppar :)

Syster Lycklig- presentkort eller koppar från syster lycklig med olika asiatiska motiv med olika tallrikar. www.systerlycklig.se


Marimekko -presentkort

Glas från Divine - Orrefors
Jag önskar mig champagneglas och rödvinsglas till att börja med :)




Träningskläder:


leoprint gina tricot

Eller andra träningstights från Gina Tricot som nedan. Stl M på alla träningsbyxor.


nike epic run legging


Pulsklocka från Polar

Polar FT7

Polar F60



Smycken från Lindex

Stl S/M i ringen


Bodyshop - peelingkräm för duschen

Nikita Hair - Presentkort för klipptid och färgning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!