Sidor

torsdag 13 december 2012

Jag bjuder på den

Bad min fina kollega ta kort på mig igår, hon höll på att skoja hela tiden så jag kunde inte hålla mig för skratt. Så nu fick ni se skrynkel-fejs Pepita :D Idag är det sista arbetsdagen för veckan, sen är det tre dagars avkoppling innan stressveckan slår till. Det blir jobb mellan 10-20 fram till onsdag och på torsdag ska vi packa bilen inför resan till Växjö. Hinner jag så ska jag klämma in lite träning, det är mitt lyckopiller, har varit rätt låg på sistone så jag har blivit beroende (men av godis oxå haha!) av träningen. Imorgon blir det Sh'Bam, sen ska småsyskonen sova över, på lördag ska jag och E se på The Hobbit och på söndag blir det Sh'Bam och sen spa med mina bästisar. Vem vet? Vi kanske klämmer in Skyfall också, sen är jag redo för en tung vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!